preskoči na sadržaj

Osnovna škola Obrovac

Login
E-pošta škole:

obrovac@os-obrovac.skole.hr

 

Upisi u srednju školu 2022/2023

E-dnevnik

Vremenik
 

Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019

2. polugodište

OŠ OBROVAC
PŠ KRUŠEVO
PŠ KARIN
PŠ ŽEGAR

 

Anketa
Vi ste?





Anketa
Koliko vremena dnevno provodite na facebooku?





Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi


 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 197341
Ovaj mjesec: 882
Ovaj tjedan: 272
Danas: 6
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLSKOJ GODINI 2021./2022.
Autor: Davor Vlajnić, 1. 9. 2021.

Nastava u OŠ Obrovac započinje u ponedjeljak, 6. rujna 2021. godine na sljedeći način:


  • Matična škola:

*početak nastave u 08:30.

Ulazak u školu: 5.-8. razred u 08:00 na glavni ulaz;

                           1.-4. razred u 08:15 na južni ulaz.

Učenici-putnici ulaze po rasporedu dolaska autobusa-viši razredi na glavni, a niži na južni ulaz.

 

  • Područna škola Kruševo:

*početak nastave u 08:00

Ulazak u školu: prema dolasku autobusa.

 

  • Područna škola Karin:

*početak nastave. 08:00

Ulazak u školu: prema dolasku autobusa.

 

  • Područna škola Žegar:

*početak nastave u 08:00

Ulazak u školu: prema dolasku autobusa.

 

Raspored polaska autobusa za učenike-putnike bit će objavljen na stranicama škole.

Za vrijeme vožnje svi su učenici obvezni nositi zaštitne maske i pridržavati se ostalih preporučenih mjera.

 

Modeli rada u školskoj godini 2021./2022: (1) Model A: nastava u školi, (2) Model B: mješoviti oblik nastave (dijelom u školi, dijelom na daljinu), (3) Model C: nastava na daljinu.

Primijenjenost modela ovisit će o zdravstvenim preporukama koje se odnose na epidemiološku situaciju u Hrvatskoj na nacionalnoj i lokalnoj razini na početku školske godine ili u bilo koje vrijeme tijekom školske godine.

 

Prvi razredi: Predviđena je pratnja samo jednog roditelja koji mora imati zaštitnu masku pri eventualnom ulasku u školu. Prvoga dana roditelji će preuzeti udžbenike.

 

Ostali razredi: Udžbenike preuzimaju prvoga nastavnog dana pa stoga moraju ponijeti školske torbe.

 

Mjerenje temperature: Roditelji su dužni povremeno izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu te svaki put prilikom znakova koji mogu upućivati na povišenu temperaturu poput malaksalosti, umora, gubitka apetita, neuobičajene pospanosti, crvenila ili bljedila u licu, „staklastih“ ili suznih očiju, glavobolje i trbuhobolje te znakova respiratorne bolesti (kašalj, curenje nosa, grlobolja, bol u uhu). U slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u ustanovu, već se javljaju ravnatelju ustanove i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine radi odluke o testiranju i liječenju djeteta.

 

Nošenje maske: Za vrijeme odvijanja nastave učenici ne moraju nositi maske.

Iznimka će biti učenici viših razreda (5.-8.), ako se ne bude mogao osigurati međusobni razmak od najmanje 1,5 metra (pri izvođenju nastave informatike).

Masku nose učenici od 5. do 8. razreda, učitelji predmetne nastave i stručni
suradnici kada dolazi do miješanja učenika različitih razrednih odjela (osim na sportskim aktivnostima), učitelji predmetne nastave u razrednoj nastavi, učitelji i svi drugi djelatnici škole prilikom prolaska hodnikom i sl., učitelji predmetne nastave i stručni suradnici i drugi djelatnici škole u vrijeme kontakata s odraslim osobama.

Svi učenici-putnici dužni su nositi maske za vrijeme vožnje.

 

Odmori i prehrana učenika: Za vrijeme velikog odmora učenici će, kad god to vremenske prilike dopuštaju, smjeti napuštati učionice i ostale školske prostore.  Preporučuje se da djeca u školu donose i konzumiraju hranu pripremljenu u obiteljskom domu u higijenskim uvjetima. Hranu treba uredno zapakirati zbog izbjegavanja onečišćenja u školskoj torbi.

Prije konzumacije hrane, dijete treba oprati ruke vodom i sapunom. Djecu je potrebno poticati da ne dijele hranu i pića s drugim osobama.

 

Organizacija nastave: Svi će predmeti i ostale aktivnosti biti organizirani uživo.

Dopušteno je miješanje djece i učenika različitih odgojno-obrazovnih skupina koji su slične dobi i uobičajeno provode školske i izvanškolske aktivnosti zajedno s drugom djecom/učenicima i odgojiteljima/nastavnicima (npr. u školama tijekom izvođenja izborne nastave, nastave stranih jezika, fakultativne nastave, dodatne i dopunske nastave, programa produženoga boravka, programa produženoga stručnog postupka, nastave jezika i kulture nacionalnih manjina po Modelu C, pripremne i dopunske nastave hrvatskoga jezika za djecu koja ne znaju ili nedovoljno znaju hrvatski jezik i slično) na način da je prilikom miješanja skupina/razrednih odjela obvezno držati najveći mogući razmak, kao i nošenje maske, osim za učenike od 1. do 4. razreda osnovne škole te prilikom sportskih aktivnosti.

 

Roditeljski sastanci i individualne informacije: održavat će se uživo (sukladno propisanim mjerama-svi sudionici nose maske i međusobno su udaljeni 2 metra) ili na daljinu, u dogovoru s razrednicima.

 

Sve ostale informacije o protokolima ponašanja za vrijeme boravka u školi, djeca će dobiti od svojih razrednika.

 

Poštovani roditelji, zahvaljujemo Vam na iznimnoj suradnji, potpori, razumijevanju i strpljenju tijekom prošle školske godine i molimo Vas da se ona nastavi i u ovoj kako bismo svi zajedno osigurali najbolje uvjete za izvođenje odgojno-obrazovnog rada i sigurnosti za naše učenike.

 

S poštovanjem.

                                                                               Ravnatelj:

                                                                       Željko Modrić, prof.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju