2022-04-08 12:14:46

"Najljepši planet na svijetu", pjesma i aktivnosti za 3.razred

Dragi učitelji trećih razreda,

U prilogu vam šaljem pjesmu “ Najljepši planet na svijetu” koju sam sama napisala i aktivnosti za istu. Nadam se da će vam se pjesma svidjeti i da ćete je rado zapjevati.

Planirane aktivnosti

1. Aktivnost – PJEVANJE

 Sat započinjemo vođenim razgovorom o važnosti očuvanja planete Zemlja (Dan planete Zemlja- što   je I kojeg se datuma obilježava, zašto se obilježava Dan planeta Zemlje, s kojom namjerom se obilježava taj dan, što mi možemo učiniti da pomognemo Zemlji?).

 Potom učenici uče pjevati pjesmu “ Najljepši planet na svijetu” po sluhu tehnikom oponašanja. Neka učenici pjevaju pjesmu lagano kucajući olovkom ili prstima po klupi (obratimo pozornost na tešku i laku dobu).

2. Aktivnost – PJEVANJE I SVIRANJE

Kada učenici nauče dobro pjevati pjesmu, možemo je pjevati mijenjajuči jačinu i brzinu izvedbe: glasno-tiho, brzo-sporo, postupno ubrzavajući, postupno usporavajući. Izvedbu pjesme obogaćujemo tjeloglazbom ( pjevajmo- oponašamo držanje mikrofona u ruci; svirajmo- oponašamo sviranje glasovira, gitare ili bubnjeva; plešemo- zaplešemo uz pokret) ili zvukom ritmičkih glazba (trokutić I štapići).

Podijelimo učenike u dvije skupine:

Prva skupina svira prvu dobu trokutićem

Druga skupina svira sve tri dobe štapićima naglašavajući prvu dobu

Učenicima obratimo pozornost na dva takta koja nisu u trodobnoj mjeri – sviraju samo štapići

3. Aktivnost – SLUŠANJE

Majčica Zemlja.wmv - YouTube

Prvo slušanje: Razgovor o tekstu pjesme. Što nam pjesma poručuje?

Drugo slušanje: Učenici prepoznaju koji glasovi izvode pjesmu (solist - jedan pjevački glas, dječji zbor), određuju tempo izvedbe (brz, spor, umjeren, promjenjiv) i ugođaj pjesme (veseli, plesni).

Treće slušanje: Učenike formiramo u krug, držeći se za ruke, pjesmu prate koračajući (prateći glazbeni puls), širokim pokretima rukama lijevo-desno pokazuju da su zapazili promjenu izvođaća (dječji zbor).


Osnovna škola Obrovac