2022-04-08 12:14:46 "Najljepši planet na svijetu", pjesma i aktivnosti za 3.razred Dragi učitelji trećih razreda, U prilogu vam šaljem pjesmu “ Najljepši planet na svijetu” koju sam sama napisala i aktivnosti za istu. Nadam se da će vam se pjesma svidjeti i da ćete je rado zapjevati. Planirane aktivnosti 1. Aktivnost – PJEVANJE Sat započinjemo vođenim razgovorom o važnosti očuvanja planete Zemlja (Dan planete Zemlja- što je I kojeg se datuma obilježava, zašto se obilježava Dan planeta Zemlje, s kojom namjerom se obilježava taj dan, što mi možemo učiniti da pomognemo Zemlji?). Potom učenici uče pjevati pjesmu “ Najljepši planet na svijetu” po sluhu tehnikom oponašanja. Neka učenici pjevaju pjesmu lagano kucajući olovkom ili prstima po klupi (obratimo pozornost na tešku i laku dobu). 2. Aktivnost – PJEVANJE I SVIRANJE Kada učenici nauče dobro pjevati pjesmu, možemo je pjevati mijenjajuči jačinu i brzinu izvedbe: glasno-tiho, brzo-sporo, postupno ubrzavajući, postupno usporavajući. Izvedbu pjesme obogaćujemo tjeloglazbom ( pjevajmo- oponašamo držanje mikrofona u ruci; svirajmo- oponašamo sviranje glasovira, gitare ili bubnjeva; plešemo- zaplešemo uz pokret) ili zvukom ritmičkih glazba (trokutić I štapići). Podijelimo učenike u dvije skupine: Prva skupina svira prvu dobu trokutićem Druga skupina svira sve tri dobe štapićima naglašavajući prvu dobu Učenicima obratimo pozornost na dva takta koja nisu u trodobnoj mjeri – sviraju samo štapići 3. Aktivnost – SLUŠANJE Prvo slušanje: Razgovor o tekstu pjesme. Što nam pjesma poručuje? Drugo slušanje: Učenici prepoznaju koji glasovi izvode pjesmu (solist - jedan pjevački glas, dječji zbor), određuju tempo izvedbe (brz, spor, umjeren, promjenjiv) i ugođaj pjesme (veseli, plesni). Treće slušanje: Učenike formiramo u krug, držeći se za ruke, pjesmu prate koračajući (prateći glazbeni puls), širokim pokretima rukama lijevo-desno pokazuju da su zapazili promjenu izvođaća (dječji zbor). |
Osnovna škola Obrovac |