preskoči na sadržaj

Osnovna škola Obrovac

Login
E-pošta škole:

obrovac@os-obrovac.skole.hr

 

Upisi u srednju školu 2022/2023

E-dnevnik

Vremenik
 

Vremenik pisanih provjera znanja 2018/2019

2. polugodište

OŠ OBROVAC
PŠ KRUŠEVO
PŠ KARIN
PŠ ŽEGAR

 

Anketa
Vi ste?





Anketa
Koliko vremena dnevno provodite na facebooku?





Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi


 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 198953
Ovaj mjesec: 988
Ovaj tjedan: 308
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
"Najljepši planet na svijetu", pjesma i planirane aktivnosti za 4.razred
Autor: Adela Novković, 8. 4. 2022.

Poštovani učitelji četvrtih razreda,

Iako su za mene kao profesoricu glazbene kulture učenici četvrtog razreda još maleni, u razrednoj nastavi oni su dovoljno odrasli i zreli za upoznavanje bogatog svijeta glazbe. Zato su aktivnosti četvrtog razreda nešto zahtjevnije.

 


U prilogu vam šaljem pjesmu “ Najljepši planet na svijetu” te aktivnosti za istu.

Planirane aktivnosti

  1. aktivnost – PJEVANJE

Pjesmu učenici usvajaju po sluhu tehnikom oponašanja. Učenike potaknemo na lijepo pjevanje - prirodno opušteno držanje, disanje dijafragmom i jasnom dikcijom (izgovor teksta)

  1. aktivnost – PJEVANJE i SVIRANJE

Kad su učenici sigurni u pjevanju, prvo pjesmu prate plješčući dobe, a nakon toga pjesmu prate dostupnim ritamskim glazbalima (štapići, tamburin, triangle itd.) kojim će istaknuti tešku i laku dobu. Mijenjamo tempo i karakter pjesme, pjevajući je nježno, veselo, tužno, tiho itd. Uz promjernu brzine mijena se ugođaj i karakter pjesme.

  1. aktivnost – SVIRANJE i SLUŠANJE

Učenici izvode brojalicu koračanjem teške i lake dobe uz sviranje četvrtinki (doba) dostupnim ritamskim glazbalima ili tjeloglazbom.

Koristeći zapis obojenih tonova sviraju dobe na boomwhackersima.

SLUŠANJE: https://www.youtube.com/watch?v=kOsf4t0BuIY

Prvo slušanje: Razgovor o tekstu pjesme; o čemu pjesma govori, kada se obilježava Dan planeta Zemlje, zašto je važan taj dan i zašto se obilježava što možemo učiniti kako bi sačuvali naš planet?

Drugo slušanje: Učenici prate izvedbu kucanjem prstima po klupi (pucketanjem prstima, tapšanjem po koljenima) prateći glazbeni puls), određuju izvođački sastav (pjevačke glasove), određuju tempo izvedbe (brz,spor, umjeren, promjenjiv i ugođaj pjesme.

Treće slušanje: Učenici uspoređuju svoju izvedbu pjesme “ Najljepši planet na svijetu” sa slušnim primjerom. Raspravljaju i odabiru koja im se pjesma više sviđa i obrazlažu zašto.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju